Bestellen en retourneren

Bestelprocedure bij BO Vaping

Verplicht account

U kunt bij BO Vaping bestellingen plaatsen nadat u een goedgekeurd account heeft. U kunt enkel een goedgekeurd account krijgen indien u een zakelijke klant bent, en uw bedrijfsvoering in enige vorm te maken heeft met tabak dan wel elektronische sigaretten. Nadat uw account is goedgekeurd, kunt u direct een bestelling plaatsen.

Minimale/maximale bestelhoeveelheid

U kunt al vanaf 1 stuk een bestelling plaatsen. Indien u een zeer grote bestelling wilt plaatsen neem dan contact met ons op voor advies en om de mogelijkheden en levertijden te bespreken.

Store locator

Nadat u een bestelling heeft geplaatst op bovaping.nl, zullen wij binnen 4 werkdagen er voor zorgdragen dag uw winkel met de bij ons bekende gegevens wordt opgenomen in de store locator van bovaping.com. Klanten waar ook ter wereld kunnen deze store locator raadplegen voor het vinden van de voor hun dichtstbijzijnde BO Reseller. Indien u om wat voor reden dan ook wilt worden verwijderd van de store locator, stuur dan a.u.b. een mailtje naar info@bovaping.nl.

Betalingen

U kunt veilig en gemakkelijk bij ons betalen via iDeal, PayPal, creditcard (via PayPal) of overschrijving. Nadat de betaling bij ons binnen is verwerken wij direct uw bestelling. Houdt er rekening mee dat een overschrijving vanaf een andere bank tot max een dag kan duren. Indien u voor overschrijven kiest gebruik dan de volgende gegevens:

J WELL
NL25INGB0654261563
Ovv: factuurnummer

Verzending & bezorging

Wij verzenden altijd met UPS. Bestellingen geplaatst voor 16:00 worden de volgende dag bezorgd. In de weekenden en op feestdagen levert UPS niet. U betaald het standaard UPS tarief en kunt, indien het een grote bestelling is, voor een extra verzekering kiezen (optioneel).

Overzicht leverdagen indien bestelling geplaatst is op:

Maandag -> Dinsdag
Dinsdag  -> Woensdag
Woensdag -> Donderdag
Donderdag -> Vrijdag
Vrijdag -> Maandag

Retourneren bij BO Vaping

Alvorens u defecte producten inneemt en retour stuurt vragen wij u een aantal stappen te doorlopen.

  1. Test het product.

Test het aangeboden product uitvoerig op de door de klant geconstateerde defecten. Indien een BO niet aangaat, laat hem dan minimaal 10 minuten aan de lader liggen. Controleer de BO op al haar contactpunten en reinig indien vies (Zowel laadpunten als interne contactpunten voor de Caps). Producten die slecht zijn onderhouden, val/breekschade bevatten of onjuist zijn gebruikt komen niet in aanmerking voor vervanging onder garantie.

  1. Geldige kassabon

Zonder kassabon kunnen wij een garantiegeval niet afhandelen. Wij leveren 2 maanden garantie op de BO Plus en onze accessoires. BO Caps vallen hier niet onder, daar geldt alleen DOA garantie voor. De BO One modellen hebben LifeTimeWarranty. Meer informatie over onze garantievoorwaarden vindt u hier.

  1. Originele verpakking

Indien de klant niet meer in het bezit is van de originele verpakking, houdt dan de verpakking van de omruil machine en stuur hierin het defecte product retour. Producten zonder verpakkingen worden direct retour afzender gestuurd.

  1. Retourformulier

Voeg aan elk defect product het retourformulier toe, en vul dit formulier zo volledig mogelijk in. Bevestig de kassabon (of een kopie hiervan) aan het RMA Formulier.

  1. Retourneren

Stuur eens per maand alle defecte producten, inclusief verpakking, retourformulier en kassabon, goed verpakt naar het hierna vermeldde adres. Stuur ook een mail naar info@bovaping.com met daarin vermeld dat er een retourzending naar ons onderweg is. Indien aanwezig graag Track & Trace code meesturen.

 

BO Vaping
Afdeling Retouren
Westerstraat 189
1015MA, Amsterdam