Garantie

Garantievoorwaarden

Waar heb ik garantie op?

Bij BO Vaping krijgt u standaard 2 maanden garantie op alle hardware na verkoop van een product. Voor de BO One modellen geldt een LifeTimeWarranty policy, meer informatie hierover onder het kopje BO One LifeTimeWarranty. Onder hardware vallen alle producten behalve de BO Caps. Op de BO Caps geldt geen garantie. Wanneer u vragen heeft over specifieke garantiegevallen neem dan contact met ons op.

Buiten garantie

Wij leveren alleen fabrieksgarantie welke actief is binnen 2 maanden na verkoop van het product (BO One modellen LifeTimeWarranty programma). De fabrieksgarantie vervalt automatisch wanneer het product onjuist is gebruikt of indien er val-, stoot- of waterschade wordt geconstateerd. Naar normale gebruikssporen zoals krasjes wordt niet gekeken.

DOA garantie

De winkelier heeft enkel fabrieksgarantie op de genoemde producten. DOA (dead on arrival) geldt niet tussen BO Vaping en haar afnemers. Mochten uw producten onverhoopt en overduidelijk kapot/beschadigd geleverd worden neem dan contact met ons op.

Workflow winkelier->consument

Voor alle producten waar garantie op berust geldt dat de klant in het bezit moet zijn van een geldige aankoop bon. Meldt dit ook aan de klant. Zonder een geldige aankoop bon kunnen wij geen garantie leveren.

Op de BO One modellen geldt een uitzondering. Zonder aankoop bon kan de klant garantie verhalen, mits de klant gebruik maakt van onze LifeTimeWarranty service. Vermeldt daarom bij de verkoop van een BO One altijd dat er in het handleidingen mapje een garantiekaart zit waarmee de klant zijn of haar BO One dient te registreren.

Indien er onverhoopt een garantiekaart bij een BO One mist, neem dan a.u.b. contact met ons op door een mailtje te sturen naar info@bovaping.nl.

BO One LifeTimeWarranty

Op alle BO One modellen zit LifeTimeWarranty. In elke BO One verpakking zit in het handleiding mapje een LifeTimeWarranty kaart. Hierop staat een registratiecode en de URL van de website waar de garantie kan worden verzilverd. Hieronder vindt u het stappenplan.

1. Ga naar www.bovaping.com en kies voor Netherlands.

2. Kies in het menu BO One Life Time Warranty.

3. Ga naar My Devices en maak een account aan.

4. Kies binnen het dashboard voor my devices en registreer de BO One met de registratiecode.

5. Indien een garantiegeval zich voordoet dient de Warranty PDF gedownload en uitgeprint te worden. Vul de ontbrekende gegevens in op het formulier. Alleen met een compleet ingevuld formulier kan de garantie afgehandeld worden.

6. Stuur alleen de BO One (zonder doos, oplader en toebehoren) naar het opgegeven adres:
BO Vaping
Westerstraat 189
1015MA, Amsterdam

7. Na ontvangst in het distributiecentrum zal een envelop retour afzender gaan met daarin een nieuwe BO One Soft Touch Black inclusief nieuwe LifeTimeWarranty kaart.

Voor een volgend garantiegeval kan de klant bovenstaande stappen opnieuw volgen. Er hoeft geen nieuw account aangemaakt te worden.

Let op, ongeacht de kleur van de BO One krijgt de klant altijd een BO One Soft Touch Black retour. LifeTimeWarranty geldt alleen voor de BO One modellen en niet voor de BO Plus of accessoires.