Garantievoorwaarden
Waar heb ik garantie op?
Bij BO Vaping krijgt u standaard 2 maanden garantie op alle hardware na verkoop van een product. Voor de BO One modellen geldt een LifeTimeWarranty policy, meer informatie hierover onder het kopje BO One LifeTimeWarranty. Onder hardware vallen alle producten behalve de BO Caps. Op de BO Caps geldt geen garantie. Wanneer u vragen heeft over specifieke garantiegevallen neem dan contact met ons op.
Buiten garantie
Wij leveren alleen fabrieksgarantie welke actief is binnen 2 maanden na verkoop van het product (BO One modellen LifeTimeWarranty programma). De fabrieksgarantie vervalt automatisch wanneer het product onjuist is gebruikt of indien er val-, stoot- of waterschade wordt geconstateerd. Naar normale gebruikssporen zoals krasjes wordt niet gekeken.
DOA garantie
De winkelier heeft enkel fabrieksgarantie op de genoemde producten. DOA (dead on arrival) geldt niet tussen BO Vaping en haar afnemers. Mochten uw producten onverhoopt en overduidelijk kapot/beschadigd geleverd worden neem dan contact met ons op.
Workflow winkelier->consument
Voor alle producten waar garantie op berust geldt dat de klant in het bezit moet zijn van een geldige aankoop bon. Meldt dit ook aan de klant. Zonder een geldige aankoop bon kunnen wij geen garantie leveren.
Op de BO One modellen geldt een uitzondering. Zonder aankoop bon kan de klant garantie verhalen, mits de klant gebruik maakt van onze LifeTimeWarranty service. Vermeldt daarom bij de verkoop van een BO One altijd dat er in het handleidingen mapje een garantiekaart zit waarmee de klant zijn of haar BO One dient te registreren.
Indien er onverhoopt een garantiekaart bij een BO One mist, neem dan a.u.b. contact met ons op door een mailtje te sturen naar info@bovaping.nl.